Nejčastější dotazy při nákupu online

22:45:27 31.3.2020
Botičkárna.cz
Rady a tipy

 

1. Kdy si můžu objednané dětské boty vyzvednout?
V okamžiku, kdy Vám přijde zpráva, že je obuv pro Vás rezerována, můžete přijít pro svou objednávku kdykoliv v otvírací době Botičkárny. V informačním mailu o rezervaci je i datum, do kterého bude zboží pro Vás připraveno.

2. Kde najdu podklady pro platbu?
Po zadání objednávky Vám přijde potvrzení o přijetí objednávky. Zde ještě podklady pro platbu nenajdete.  Jakmile pro Vás objednávku zpracujeme a dětská obuv bude rezervovaná, zašleme Vám podklady pro platbu. Zaslání podkladů může mít chvíli zpoždění. POkud zadáte objednávku odpoledne či večer, mohou tak přijít podklady až druhý den dopoledne. U objednávek přijatých o víkendu posíláme až v pondělí.  Prosíme o trošku trpělivosti.

3. Jak můžu objednané zboží vyměnit či vrátit?
Zboží, které Vám nevyhovuje, můžete vrátit do 14 dnů od doručení  na adresu prodejny a to jak osobně , tak jakýmkoliv přepravcem. Vždy přiložte vyplněný formulář odstoupení od smlouvy, který je součástí dodávky. Pokud chcete za vrácené zboží jiné, udělejte si novou objednávku.

 

 

dotazy.jpg
Návrat na přehled